Melodifestivalen

Eller en ännu jävligare form av vinterkräksjukan?

Nu har jag pepparpeppar sluppit vinterkräksjukan. Och inte har jag sett ett enda program av den andra odågan. Men alla rubriker går ju inte att missa, tyvärr. Och precis som att man inte kan göra så mycket åt att det sätter sig en snorig kärring bredvid en på bussen och hostar och dreglar en i örat, så räcker rubrikerna för att man ska få en orolig klump i magen i form av illamående.

Jag måste erkänna att jag surfar runt på aftonbladet lite då och då, vi kan kalla det en av mina större laster. Men man kan ju se det komiska i de urusla nyheterna också, som vi visat i föregående inlägg. Och nu när odågan aka melodifestivalen är avgjord fick man scrolla bra länge för att se de "vettiga nyheterna". På vägen han man se Måns stå och se oförstående ut, stackarn, kan inte vara lätt att inte vinna en musiktävling där Sveriges sämsta musiker ställt upp. Fatta vad sämst man är då..

Men nu är äntligen skiten över så rburikerna bör väl sina lite. Nu gäller de bara att hålla sig borta från radioapparaterna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0