c",)

Följ min blogg med bloglovin
Jag har förgyllt
kvällen genom att läsa våra fantastiska kvällstidningar, vilken underhållning! Det är så man häpnar, vilken journalistik! Helt underbart. Det är ju nästan så man tror att Roland Bärtilsson faktiskt har gått journalisthögskolan. Ni ska få ett snabbt sammandrag över vad som har hänt i världen.

AnnAhls Topp fem lista över kvällens tidningsrubriker:

  • "Gorillan Enzo blir storebror" - Expressen
  • "Aftonbladets läsare - Vi tror på spöken" - Aftonbladet
  •  "Carl Philip och Emma gör slut" - Expressen
  •  "Daniels resa för billig - Solresor avbokade" Expressen

Och vinnaren är *trumvirvel*

  • "Så fick Ingvar Oldsbergs exfru tillbaka livsglädjen" - Expressen

OCH?!! För i helvete! vem fan tror dom bryr sig?
Jag skulle vilja vara med där på redaktionen när dom bestämmer sig för vad som ska vara med i tidningen.. Det skulle vara så grymt intressant. Jag tänker mig att diskussionen skulle låta någonting så här;

<redaktionschefen frågar sina reportrar>
 - Få se, vad har vi? Är det någon som har nått till nätupplagan?

 <Anders, nyanställd frilansare räcker upp handen>
- Tja vi har ju kriget i Israel, klimathotet,The pirate bay rättegången och finanskrisen? Kan det vara något?

 <Någon långt bak i rummet hostar ansträngt>

<"Thomas, nöjesjournalist>
- Annars har jag en fet läsarintervju med hon Amy Diamond på g! Visserligen är det hennes farsa som svarar på frågorna, men det har ju inte läsarna en jävla aning om så det är lugnt!

<red.chefen>
- Fan va bra Thomas fixa det! Det kan bli jävligt bra!

<Anna journalist>
- Jag har ett riktigt scoop på gång! jag har hört att han apan Enzo som var med i tidningen för åtta år sedan ska få en storebror! Det är i och för sig inte helt hundra men jag har en säker källa som säger att "Enzos mamma troligen är havande" så jag kör en grej om det.

<red.chefen>
 - Klockrent! Vi kör en helsida i fyrfärg om det Anna, jävligt bra jobbat!

<Thomas>
- Just ja; jag höll på att glömma.. Ingvar Oldsbergs exfru ringde, hon har tydligen haft det jävligt tufft på sistone. Dom skilde sig för 4 år sedan och hon blev jävligt deppad faktiskt. Men sen käkade hon tydligen nått piller och vart bra igen.. Hon sa nått om att hon fått tillbaka sexlusten!

<Anders>
 - Vem är det egentligen? Är hon känd eller? Jag har nog inte hört talas om henen faktiskt..

<Thomas> - Inte en jävla aning.. Men hon har ju för fan knullat han den där tunnhåriga i På spåret!

<red.chefen> - Okej det räcker för ett tag. Skit bra jobbat! Anders du hjälper Thomas med Oldsbergs exfru, sen åker du till Älvdalen och intervjuar en morsa som hittade en tvåhövdaddildo i ett Corn flakespaket.

Kommentarer
Postat av: Kitsune

Haha >.< Ja det är väl ungefär så det går till :P

2009-03-05 @ 09:25:54
URL: http://aekitsune.blogg.se/
Postat av: smulle

herregud! vart har "annahlandan" tagit vägen? får ta och läsa "folkölsinlägget" för att få lite sköna flashbacks!!!

2009-03-05 @ 22:29:21
Postat av: mamma

helt rätt smulle! brb knäcka en kall..

2009-03-05 @ 22:31:12
Postat av: hoffe

smulle du är gud, skapa en egen blogg!

2009-03-05 @ 22:32:31
Postat av: AnnAhl

Haha bra jobbat Smulle, schysst att du fyller ut i komentatorfältet!

2009-03-07 @ 10:16:23
Postat av: knugen

Kungligt!

2009-03-09 @ 23:26:11
Postat av: emma

klockrent

2009-03-14 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0